Veel gestelde vragen
Huren:
Hoe werkt het huren van items?
- Ga naar onze site www.lotsoflovestyling.nl en kijk bij de te huur pagina.
- Vul je winkelwagen met de items die je graag zou willen huren.
- Heb je de winkelwagen gevuld met de items, kan je klikken op afrekenen.
- Check je bestelling en vul de factuurgegevens in.
- Vergeet niet de algemene voorwaarden te lezen en het vinkje van de algemene voorwaarden aan te klikken
- En plaats de bestelling.
Je hoort dan ook of het artikel wat je wilt huren nog beschikbaar is. Betaling gaat op basis van factuur.
Kan ik ook een vrijblijvende offerte aanvragen ?
- Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je altijd eerst een offerte. Deze is altijd vrijblijvend.
- Ga je akkoord met de offerte dan onderteken je.
Wanneer is mijn reservering definitief?
Zodra je bestelling bij ons binnen gekomen is checken we:
- Items beschikbaar zijn voor de gewenste datum.
- Is er een item niet beschikbaar dan overleggen we met je.
- Je ontvangt van ons een offerte. Deze is 14 dagen gelding vanaf de datum op de offerte.
- Na goedkeuring ontvang je:
- Een factuur voor de borg, deze bestaat uit het bedrag van de gehuurde goederen en 25% extra als borg.
- Een factuur voor aanbetaling bij alleen dienstverlening, deze bedraagt 25% van het totaalbedrag.
- Een factuur voor aanbetaling bij het huren van goederen en dienstverlening, deze bedraagt 25% van het totaalbedrag.
- Na ontvangst van de betaling is de reservering definitief
- Na het event ontvang je een eindfactuur met daarin een overzicht van wat er nog betaald moet worden of wat u terug ontvangt.
Wat als ik last minute nog wat wil huren ?
- Het is mogelijk om last minute nog items te huren. We kunnen dan niet garanderen dat die items beschikbaar zijn voor jullie event.
- Mochten er items zijn die niet meer beschikbaar zijn, dan kunnen we kijken naar een alternatief.
Ophalen, bezorgen en terugbrengen:
Bij het ophalen c.q. bezorgen.
- Er ligt een verhuur informatie lijst voor je klaar. We nemen deze samen met je door.
- Wanneer je akkoord gaat, ondertekenen we deze allebei. 1 exemplaar krijg jij mee. Zo heb jezelf een controlelijst voor de spullen die teruggebracht moeten worden.
Verpakking items.
- Alle items worden goed verpakt meegegeven. Indien er items in elkaar gezet moeten worden dan ontvangt je daarvoor uitleg. Evt. ontvang je een bakje met de benodigde onderdelen.
- We raden aan om items op dezelfde manier te verpakken bij het terugbrengen. Dit voorkomt beschadigingen e.d. en daardoor extra kosten. Let ook op dat alle verpakkingsmateriaal mee terug geleverd wordt, om extra kosten te voorkomen.
Ik twijfel of de door mijn gehuurde items in mijn auto passen !
- De meeste van onze grote items kunnen uit elkaar gehaald worden, zodat ze toch in een stationwagen passen. Twijfel je ? Neem dan gerust even contact op met ons. Dan kunnen wij je adviseren.
Inleveren gehuurde items
- De items ontvangen we terug in de staat zoals ze aan je meegegeven zijn.
- Bij zoekraken, beschadigingen, of doordat ze niet schoon zijn, worden er extra kosten in rekening gebracht. Kosten € 45,00 per uur. Wanneer een items vervangen moet worden, de daadwerkelijke kosten daarvan.
Overige vragen:
Hebben jullie een slecht weer regeling ?
- Wanneer het event buiten niet door kan gaan, dan kan er overlegd worden om evt. andere items te huren die beter passen bij de binnenruimte. Geld terug of helemaal annuleren is helaas niet mogelijk bij slecht weer.
Kan ik annuleren?
- Ja, dat kan, maar reeds gemaakte kosten worden in rekening gebracht. Denk bijvoorbeeld aan een locatiebezoek.
- Indien er goederen gehuurd worden, bedragen de annuleringskosten 10% van de totale huursom, vanaf 4 weken tot 1 week voor het event 30% van de totale huursom en in de laatste week 50%.
- Voor dienstverlening worden geen annuleringskosten in rekening gebracht.
- In uitzonderlijke situaties bijvoorbeeld ziekte/overlijden zullen er geen annuleringskosten berekent worden, maar dat moet dan wel aantoonbaar gemaakt worden.